یادآوری گذشته و مرور خاظرات می تواند انرژی بخش، الهام بخش و در عین حال همراه با اندوه و افسوس باشد، اینکه شما چه حسی از مرور خاطرات و لحظاتی که سپری شده اند می‌گیرید شاید کمی شخصی باشد و از فردی به فرد دیگر متفاوت. شاید بتوان به طور کلی گفت که یادآوری گذشته، چه لحظات شیرین و موفقیت آمیز آن و چه لحظات تلخ آن می‌تواند جرقه ای باشد برای شعله ور ساختن آتش درونیمان و تقویت انگیزه برای دست یابی به موفیقت های بیشتر و همچنین فرصتیست برای درس گرفتن از گذشته و تکرار نکردن اشتباهات. یک باور عمومی وجود دارد که انسان به هنگام مرگ تمام عمر خود را مانند یک فیلم روی دور تند می‌بیند، اگر فرصت چنین کاری قبل از مرگ را داشتید از آن چه استفاده ای می‌کردید؟ 

 

چند سال پیش با یک اپلیکیشن آشنا شدم که کار مشابهی رو انجام می‌داد، ینی برای هر روز یک عکس یا یک قطعه فیلم حداکثر ۱.۵ ثانیه ای به عنوان نتیجه آن روز را در آن وارد می‌کنید و اگر متنی هم بخواهید می‌توانید به صورت روزنوشت در آن روز خاص بنویسید، هر زمان که بخواهید میتواند خروجی فیلم زندگی خود را از برنامه بگیرید و طی ۵ دقیقه یکسال خود را ببینید یا فقط در ۳۰ ثانیه یک ماه را مرور کنید و ۷ ثانیه یک هفته را.

 

زمانی که باهاش آشنا شدم خیلی برام جالب به نظر نیومد ولی الان یه مدتیه که دارم از استفاده می‌کنم و برام خیلی جالبتر شده،تصور کنید که می‌تونید باهاش فیلم زندگی خودتون رو ببینید. پیشنهاد می‌کنم که شما هم ازش استفاده کنید و تجربیاتتون رو باهام به اشتراک بگذارید.

 

دانلود برنامه